Johan Van Bever
19 juli 2020 - 9:28
De Economische Raad voor Oost-Vlaanderen (EROV) en de provincie Oost-Vlaanderen hebben samen met Toerisme Oost-Vlaanderen, Unizo Oost-Vlaanderen en Horeca Oost-Vlaanderen de handen in elkaar geslagen om de ‘Doe lokaal’ campagne op te zetten.
“Een campagne staat of valt met de visibiliteit die ze krijgt”, zegt Gedeputeerde Leentje Grillaert. .”Vandaar dat we ook alle Oost-Vlaamse gemeentebesturen aangesproken hebben om in hun gemeente de ‘Doe lokaal’ campagne zichtbaar te maken via hun sociale media”.
‘Doe lokaal’ affiches worden verspreid in alle Oost-Vlaamse gemeenten. De bussen van De Lijn zullen de ‘Doe lokaal’-boodschap uitdragen. En er valt ook heel wat te winnen. Oost-Vlamingen die op sociale media inchecken bij hun favoriete lokale ondernemer of een foto posten met de hashtag
#DoeLokaal, maken wekelijks kans op mooie prijzen, zoals waardebonnen om lokaal te dineren of te overnachten, een fotoshoot en waardebonnen om streek- en hoeveproducten te kopen.