Kwetsbare jongeren maken kalender

Johan Van Bever
17 december 2023 - 10:49
Kwetsbare jongeren maken kalender

Eén op de tien jongeren bevindt zich in een kwetsbare situatie, daarom verkoopt Gents modellenbureau T-Management De Warmste Kalender. Hiermee steunen ze De Warmste Week: Opgroeien zonder zorgen. 

Maar liefst 18 modellen en een organisatie van 3 personen onder leiding van CEO Tatjana Kouzovkov werkten mee aan deze actie voor De Warmste Week. “We zijn een heel jong team van modellen en organisatie, allemaal met een andere achtergrond en thuissituatie. Net omdat ons team zo divers is, lag deze actie ons zo nauw aan het hart”, zegt organisatrice Tatjana Kouzovkov, zelf nog maar 23 jaar. 

Wie denkt dat De Warmste Kalender vol hete foto’s staat heeft het mis. “Het thema van De Warmste Week gaat over kinderen en jongeren, we vonden het meer gepast om de emoties en verhalen te delen die jongeren voelen”, volgens founder/model Tatjana Kouzovkov en fotograaf Doorn Media. “We willen jongeren inspireren en het gevoel geven dat ze er niet alleen voorstaan”. 

De kalender is te koop op de website of Instagrampagina van T-Management en bij de meewerkende modellen.

Laatst gespeeld op Accent

00:50
cover of HI-LO with CRESCENDO

HI-LO

CRESCENDO
00:48
cover of LOUD LUXURY AND HOOK N SLING with Afterparty

LOUD LUXURY AND HOOK N SLING

Afterparty
00:44
cover of ATB, YORK with The Fields Of Love

ATB, YORK

The Fields Of Love
00:41
cover of DEEPER PURPOSE with The Stutter

DEEPER PURPOSE

The Stutter
Bekijk meer platen
X

Stuur een bericht

Wil jij iets kwijt aan onze presentatoren? Vul onderstaand formulier in en stuur jouw bericht.

Het bericht is succesvol verstuurd

Je bericht heeft de studio bereikt. Je kan nu dit venster afsluiten.